Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Rindu nyaa :'/
Ya Allah , rindu nyaa rasa hati aku pada dia . Setiap kali aku rindukan dye , aku akan selalu mendoakan kesejahteraan dye . Setiap masa aku asyik teringat dekat dye je . Aku tak pernah rasa perasaan yang sebak macam ni sekali . Even , dengan adik aku sendiri pun aku mengaku yang aku tak pernah rasa macam ni .Perasaan tu datang sendiri. Pagi ni aku menangis sebab terlampau rindukan dye . Dye suruh balik cuti bulan tiga ni . Tapi apakan daya , aku tak dapat nak penuhi permintaan dye . Malam semalam happy gila dapat otp dengan dye . Pagi ni pulak dapat text dengan dye . Aku rasa sayang sangat dekat dye . Aku selau berdoa supaya dye menjadi yang halal buat aku .


Older Post