Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Hari yang membosankan .
Salam semua . Apa khabar sehat ? Nak tahu sebab apa tajuk aku hari niyy ? Hari yang membosankan . Memang membosankan pun , da lhaa takde kelas pastuh aku terpaksa lhaa menapak kad tempat keje mmbe aku niyy sebab nak temankan dye . Sambil-2 online aku pun apa agy update lhaa blog aku yang semakin cantek niyy . Hee , jangan marah . Duduk jekk lhaa kad sini sampai lebam ! Kalo dok rumah pun paling tak aku tengok tv , makan , tido . Ai lama-2 badan aku dah boleh jadi macam badan Kak debab lhaa alamat nya . Hmm .


Older Post | Newer Post