Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Hang out bersama bestie

                                                   

Akhir nyaa dapat jugak aku kuar nan mmbe-2 lama aku . Rindu giller kad dyeorang , hari niyy kteorang pegy tengok wayang , citer NONGKRONG . Seriusly lawak citer tuhh . Hari niyy berjalan sakan lhaa aku nan mmbe aku . Mana tak nyaa , macam-2 barang yang kteorang nak beli . huhuhuh . Nak beli baju lhaa , nak beli kasut lhaa , nak beli selendang lhaa . Kira nyaa macam-2 lhaa . Ai maklum lhaa orang perempuan kan . Memang  happening giller , samapi jekk kad t.s , kteorang jalan-2 cari skirt sebab mmbe aku tuhh dye nak try pakai skirt . Skirt labuh ehh , bukan skirt pendek . Lepas dah dapat barang yang dye cari , pegy beli tiket pulak . ada masa lagiu 1 jam setengah sebelum masuk wayang , kteorang gy makan lhaa apa agy , sebab perut masing-2 dah bernyanyi-2 macam-2 lagu ! HAHAHA , lepas abis tengok wayang , kteorang pegy Kenanga Wholesale City pulak . Lepas dah puas berjalan-2 , dengan rasa letih dan mengantuk kteorang pun beransur balik . THE END >3


                                                    sebelum balik , snap pic dulu . muehehehe ...







Older Post | Newer Post