Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Beruang coklat yang BESAR !
Hye readers . Hari niyy aku nak citer pasal tajuk citer aku kad atas tuhh . Nampak takk ? kalo tak nampak , bukak mata luas-2 . hee , gurau jekk ... Da lama da benda niyy sebena nyaa . Aku teringin sangad nak dapat beruang warna coklat yang besar . Aku jeles tengok adik aku dapat beruang besar , walaupun dye dapat tuhh daripada kakak angkat dye sendiri . At least ada gak orang nak bagi kad dye kan ? sumpah jeles giller . Kadang-2 bilaa aku online , tengok couple yang bagi hadiah kad bf/gf dyeorang , sweet sangad . Aku bilaa lagy ? hmm , aku terus menunggu calon yang sesuai untuk diri aku . Kalau lhaa ditakdirkan aku bertemu jodoh dengan lelaki yang mmpunyai ciri-2 lelaki idaman aku kan best . Tapi tuhh semua dalam angan-2 aku jekk . Harap-2 ada lhaa hamba Allah yang baik hati nak bagi aku beruang coklat yang besar kad aku .


Older Post | Newer Post