Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Hang out nan membe-2 sekulaa rendah .
salam . hye sume . lama daa aku tak update blog kann ? bz siket lhaa . Memandangkan adeq aku tengah bersedih and tengah bergayut nan si jantung hati dye tuhh , baik aku mulakan story aku dulu okayy . Macam niyy cerita nya . Membe aku si NurFatihah tuhh ajak aku tengok wayang hari niyy and aku pun tak kesah aku pun follow and ajak mmbe aku si Nissa sekali . Dalam nak menunggu aku siap , Nissa pun sampai kad rumaa aku , Fatihah pun datang rumaa aku nan mmbe aku lagy sorang , Fatin . Sampai kad sana , kteorang beli tiket wayang , dahh sudah tuhh pegy makan pulak sebab perut kteorang memang lapar . Semua tak makan lagi . Tengah menjamu selera , adeq angkat Nissa sampai . Lepas dah makan , kteorang berjalan-2 pulak , sebab nak tggu masa nak masuk wayang . Dalam wayang tuhh , suara Nissa yang paling kuat gelak . Lawak sangad cerita tuhh . Mana tak nyaa , kteorang tengok citer berani punya budak . Memang gelak jekk lhaa keje nyaa , Habis tengok wayang kteoag tengok-2 barang , Tiba-2 Azwan sampai . Haihh , daa macam reunion sekulaa lhaa pulak bilaa sume nyaa daa berkumpul . Hik-3 . Dalam tengah jalan-2 and mata pun melilau-2 tengok baju, tak lupa jugak kteoag  nak snap pic . macam-2 posing yg kteoag buat HAHA . Memang best giller dapat kuar ramai-2 mcm niyy , meriah sangad . Hope dapat kuar sama-2 lagy .....
     BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE , BYE ,


                                                     Waktu dalam wayang :)


Older Post | Newer Post