Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
PeRuBaHaN DiRi AkU .
Syukur Alhamdulillah aku daa pakai tudung skangg niyy atas bimbingan ustaz Don , ye lhaa tepat jam 9.30 aku tak pena miss ohh tengok 30 minit bersamaa ustaz Don sekaliguss nan bimbingan adeq aku dye cerita lhaa macam-2 sebab sebelum niyy aku memang berniat nak pakai tudung tapi belum sedia agy selagi aku masih punya kesempatan baik lhaa aku buat sebelum terlambat kann ? mase aku mule-2 pakai tudung mase hari first aku exam iaitu hari khamis 1/3/2012 . Naseb baik aku mintak tolong adeq aku cara-2 nak pakai mase sampai kad kolej tuhh memang neves giller yelhaa dengan perubahan aku niyy kann naseb baik mmbe-2 aku sokong aku tade lhaa aku rase segan sangad dengan perubahan terbaru aku niyy abah nan mama pun tak kesa aku nak pakai ke tak nak tapi aku rase biya lhaa aku terus memakai nye . Dak-2 kelas aku sume cakap aku cantekk , comel bilaa pakai tudung tapi aku hanya mampu tersenyum jekk aku tak nak lhaa riak kann nanti tak pasal-2 dapat dosaa kering huhh ! aku last exam semalam . aku datang kolej nak amik exam Marketing nan dak-2 housemate aku yg lama a.k.a bestfrenn aku dyeoagg pun terkejut tengok perubahan aku taw aku keluar dari liff dyeoagg daa jerit ANA PAKAI TUDONGG ? aku senyum jekk aku cakap " a'ahh " . dyeoagg sumaa puji aku comel nye ana ? kiraa nya da bertambah mmbe aku yg daa pakai tudung sebelum niyy kak Jan nan Ila , pastuhh Ain and then disusuli dengan aku pulak =)



Older Post | Newer Post