Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Menyirap tengok gelagat kaw ...
heyy-2 , aku tak rase mengantuk agy niyy , hihihi so my superb bloggie niyy lhaa jadi penaman aku . Pasal tajuk aku tuhh ? haa ... nak tahu sebab apa ? aku menyampah betol tengok gelagat dye macam lhaa bagus sangad dari first aku kenal dye sampai lhaa sekarang perangai tak berubah-2 tak matang langsong ! hish menyampah lhaa aku nan dye niyy da lhaa dalam facebook penuh news feed pasal dye jekk . kad lua puns asyik nmpak muka dye jekk tade ke muka oagg lain yang bole aku pandang ? hilang terus mood aku bilaa tengok gelagat dye . Nak kata hot ? hot ke kaw tuhh ??? aku puns tak paham lhaa apa yang kaw terkejar-kan . Aku sebenar nyaa tak sukaa nak bercakap burok psal oagg tapi daa keadaan memaksa agypun aku memang da tak bole tahan daa nan perangai dye yang macam tutt tuhh . Haish nasib baik lhaa iman aku niyy kuat agy kalau iman aku daa tak kuat mahu jekk aku terjun sungai daripada tengok gelagat kaw yang annoying tuhh . sedar lhaa diri tuhh sebelum oagg lain yg menyedarkan anda .


Older Post | Newer Post