Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Cinta Kura-kura .
Baru-baru niyy aku tengok movie nan bestie aku daa lame ohh tak hang nan dye . Hari rabu tuhh memang ngam lhaa dye ajak aku gy tengok movie nasib baik mama nan abah bagi aku kuar . Wahh teruja nye aku , aku plan nak tengok citerr bunohan tapi aku risau lak mmbe aku niyy takut nan citer-citer cm niyy . Aku nan dye pun buat keputusan nak tengok movie cinta kura-kura . Bole gelak-gelak dalam panggung tuhh hee memang tak menyesal lhaa rase nye sebab pilih nak tengok movie tuhh citerr dye memang best giller tambah-tambah pulak hero dye Aeril zahiril daa lhaa hensem secara tak langsung aku daa jadi peminat dye skang niyy aww-aww . Watak Zizan dalam citer niyy pun best gak tapi aku bengang dalam citer tuhh dye bawak watak seekor kura-kura yang pentingkan diri tanpa memikirkan perasaan orang lain . Banyak lawak jenaka dalam citerr niyy ye lhaa otai Harun Salim Bachik pun ade taw . Watak Tiz Zaqiyah dalam citerr niyy pun best jugak dye nampak manis sangad dalam citerr tuhh . Memang rugi sape yang tak tengok citerr niyy . Aku rase macam nak tengok citerr niyy agy sekali jekk . Tapi aku nak tengok Aeril jekk hihihiihi ....
kay lhaa BUBYE !


Older Post | Newer Post