Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Bear yang kaw bagy
Hadiah yang pertama yang aku terima daripada hamba yang bernama lelaki aku happy sangat mase dye mulaa-2 bagi bear tuhh bear couple pulak tuhh aku simpan baik ohh dalam locker tak nak buda-2 rumaa aku tahu aku bukannye jenis yang sukaa menunjuk-2 nasib baik abah nan mama tak tanye mana aku dapat bear tuhh kalau tak mampus aku nak jawab ape nan dyeoagg kalau dyeoagg tanye ? Aku simpan agy bear yang dye bagy tuhh sayang ohh oag yang bagy aku bear tuhh agy lhaa aku sayangg <3 tapi semuanyaa daa berakhir aku nan dye daa lame tak de pape daa wehh kiteoagg putus puns disebabkan perangai aku yang degil dan tak nak denga ckap dye kalau aku denga ckap dye mesti kiteoagg masiih couple kann ? hik-2 perasannye aku buat ape lhaa nak kenang kan kisahh lame agy dye daa happy nan hidup dye sekarang ai maklum lhaa awek dye yang sekarang niyy baek pandai jage dye lame gak dye nan awek dye tuhh . Aku doakan yang terbaik untuk koagg =) mase dye putus nan aku , aku menangis tak henti-2 wehh yelhaa sape sangka sebelum kiteoagg break memang aku nan dye ade gadohh tapi daa elok daa . tetiba esok tuhh dye buat perangai dye nak jumpe aku sebab dye nak tuka fon . tapi dalam fon aku tuhh dye daa siap tulis pasal dye nak break nan aku hancor hati aku dibawa dengan air mata yang membasahi pipi aku .sedihh giller wehh aku tak pena menangis sebab lelaki dye lhaa oag pertama yang aku sayang tapi benda nak jadi kan aku hanya mapu berserah jekk masa tuhh nasib baik lhaa ade abang aku yang memahami aku masa tuhh dye lhaa yang tolong happy kan aku lepas aku menanges seharian . Lepas sehari aku putus nan dye houesmate aku ajak aku kuar nan dye kebetulan yang ajak dye kuar mase tuhh abang Zam aku ingat aku bole lupaa kan dye tapi memang susaa lhaa citer dye aku nak lupakan dye mase aku nga lepak nan abang Zam kad kedai mamak dye pulak datang kad situ adoyai ape aku nak buat niyy abang Zam cakap buat bodoh jekk tapi aku tak boleh nak sembunyi kan perasaan aku  rasa sayang kad dye tuhh ade agy mase tuhh dye pulak dengan tak berhati perut saja nak jeleskan aku . Aku tak tahu lhaa apa motif dye agaknye dye nak buad aku benci kad dye kodd tapi kenapa ? jawapan tuhh ada kad dye jekk . kayy lhaa aku nak sambung tydo lhaa mengantuk hihihihihihi ...


Older Post | Newer Post