Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Apa yang kaw merepek niyy ?
hye-hye aku tak sukaa dengan oagg yang sukaa merepek macam sorang hamba Allah yang aku kenal niyy . Dye sukaa hanta mesej yang pelik-pelik . Sukaa sangad cakap pasal mati aku daa banyak kali daa nasihat kad dye tolong lhaa jangan asyik cakap pasal niyy kad aku . Tapi dye niyy memang seorang yang degil aku tak tahu lhaa macam mana kawan-kawan dye bole tahan nan perangai dye . Memang tak dinafikan yang setiap manusia di atas muka bumi niyy akan pergi meninggalkan kitaa tapi tuhh kan kerja yang Maha Esa . Baru-baaru niyy dye hanta lagi mesej macam tuhh malas daa aku nak layan kerenah dye , kalau layan punss laen yang aku tanya laen yang dye jawab . Aku tak tahu apa motif dye hanta mesej tuhh kad aku . Semoga dye mendapat hikmah atas apa yang berlaku .


Older Post | Newer Post