Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
SYIMBEY
Hari niyy , aku nakk berceritaa pasal syimbey aku . Aku update blog pun nan dye , Mase mule-2 abah beli dye . Memang garang giller ! takut aku nak pegang . Tapi skang dye daa okeyy , daa manje . Semakin hari semakin gemok taw dye mak aku bagi dye makan . Sampai mmbe aku pun tnye aku bagi dye makan ape sampai dye gemokk ? hahaha , adalah rahsia ! hee . Kalau akuboring-2 , aku melayan karenah si dye niyy lhaa . Kelakar tengok telatah dye . Comell sangad ! nakk tengok tak syimbey aku ??
                                                                   
      Inilah syimbey aku ... Comel takk ?



Older Post | Newer Post