Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
BoY fRiEnD
Boyfriend ... <3
Hari niyy aku nak bercerite pasal Boyfriend . Aku mule minat kumpulan niyy sejak debut dyeoag yang pertama dengan lagu Boyfriend . Lagu niyy secara tak langsung menyentuh sanubari aku . Huu , best sangad lagu-lagu dyeoag . Lagi-2 lagu dyeoagg yang baru sahaja naik di carta Music bank dan Inkigayo . Aku suke sangad pasangan kembar adik beradik tu . Tapi yang aku paling minat adeq dye lhaa . Sebab adeq dye tu hensem+comel , tinngi pulak tu . Memang ciri-ciri lelaki idaman aku lhaa jawabnye kan ... Haish kan best kalau aku bolee dapat ( berangan kejap ) hahaha ... oke-oke aku da bes berangan daa . berbalik pada ceriterr kite tadi okeyy ? Aku harap Group niyy success ! okeokeoke ... samppai disini sahaja penulisan aku tentang Boyfriend , aku nak gi tengok k-pop star jub gy . Sampai berjumpe lagi ... bye !! cupp-2 sebelum tuhh , koagg ambik lhaa hati niyy sebelum pergi kayy ?

                                   


Older Post | Newer Post