Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
MERAYAP
Hari ni lepas abes kelas , Boboy ajak aku pergi ke Hospital Kajang nak lawat abang ipar Gogilan (Classmate aku ) . Tunggu punye tunggu aku , Ain , Boboy and Gogi memulakan langkah untuk ke destinasi seterusnya . Sampai sahaj di KTM Kajang , Kami berjalan kaki menuju ke arah Hospital Kajang . Jauh jugak perjalanan sampai mandi peluh aku dibuatnye . Apabila sudaa sampai , Kami mmberi salam perkenalan kepada family Gogi . Seterusnya kami bergilir-2 melawat abang iparnya yang terlantar di atas katil akibat accident yang teruk . Sebak aku melihat keadaan kakak Gogi yang sedang menuggu kelahiran pertama di samping suami yang terlantar sakit . Bole ke kakak die menghadapi semua dugaan ni ? Selepas selesai kami melawat , kami berjalan-2 kad MetroPoint . Kata Ain , Hari ni kite jelajah Kajang ye . Aku hanya tersenyum melihat telatah die dan Boboy . Haru bllue dibuat nye . Masa tidak mengizinkan kami untuk berlama-2 di sana kerana Gogi bagi voucher tiket wayang kad Boboy . So dyerang mengajak kau untuk pergi sekali , tapi apekan daya aku kena balik cepat sebelum abahku menunggu di rumah . Hanya mereka sahaja yang pergi untuk melunaskan voucher tersebut .

Nota kaki : Aku happy sangad dapat keluar dengan korangg semua . ILY lhaa My Friends <3


Older Post | Newer Post