Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
KeNaNgAn
Dear blogger ,

aku nak bercerita pasal kenangan aku mase kad hostel aku dulu . Bnyak kenangan aku nan kawan-kawan aku kad sane . Terlampau best snagad sampai tak tahu nak cerita macm mane . Dekat situ lhaa aku kenal dengan bermacam-macam perangai manusia . Termasuklah perangai kawan-kawan aku . Pernah pada satu gari tu kiteoarang pergi makan McD , lepas makan kiteorang pergi KFC pulak . Byangkan dalam satu mase makan kedua-2 sekali . Tu sala satu idea kawan aku ( Boboy ) dye memang suke buad bende-2 yang bole kiteorang kene heart attack . Kalo bosan-2 , kiteorang kumpul duet same-2 beli barang n then Boboy yang masak . Boboy pandai masak tao . Kalo dengan budak-2 rumaa pulak , kiteorang kumpul duet same-2 beli barang pastu bawak gi berkelah and mandi sungai . Best sangad mase tu , aku tak duduk hostel pun sebab bnyak kenangan aku nan ex-2 BF aku kad sane . Sebab tu aku malas nak duduk sane daa .



Nota kaki : Andai dapat aku undurkan mase , kan best gitu ?


Older Post | Newer Post