Dancing Bunny

Hello!

Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Your name
Other: Mr. youtube, Mr. Google
ANNOYING
Aku belajar di Kolej Swasta , Aku mempunyai ramai kawan tidak kira sama ada lelaki atau perempuan .
tapi salah seorang mmbe aku niy sudaa tangkap leleh sama aku lhaa pulakn ! ANNOYINGnye . Aku datang nak belajar , bukan nye nak bercintan nan kaw lhaa shengal ! adoyy . kalo setakat suke tak pe lhaa jgakk kan . niyy sampai bersayang-2 nan aku bagai . APE KES ? Dah tu depan-2 aku kaw cakap nak melamar aku . Weyhh aku baru 20 taon kodd . Tak de bnde laen ke kaw nak ckap ? Aku bukan tak suke nan kaw , tapi sekadar kawan sudaa lhaa . Tak payah lhaa nak lebeh-2 ! Geli lhaa aku weyhh . Nak ditegur , takot dye terasa . Dye niyy kalao TERASA , daa macam perempuan daa perangai . Mule arr taknak tegor aku daa nanti . Aki jugak yang terhegeh-2 nak pegy tegor dye dulu . Aku pun satu yg pegy ekod sngad tu nape ? Atototo .
Kay lhaa , tak larat nak bercerita panjang lebar daa . Buad pening kepala jekk !



Older Post | Newer Post